Klantenservice Medewerker Logistiek
Klantenservice Medewerker Logistiek
- Locatie: Staphorst
- Dienstverband: Fulltime
- Contract: Vast
- Salaris: 2372
- 3115
- Uren per week: 40
Locatie
Staphorst
Dienstverband
Fulltime
Contract
Vast
Salaris
per maand
- € 2372,-
- € 3115,-
Uren per week
40
✓ Een bruto maandsalaris tussen de €2.372 en 3.115;
✓ 23 vakantiedagen & 6 ATV-dagen;
✓ Ervaring in logistieke functie?
HOE ZIET EEN WERKDAG ALS LOGISTIEK SERVICEMEDEWERKER ERUIT?
Een werkdag als logistiek servicemedewerker is veelzijdig en dynamisch. Je werkt zowel op de logistieke afdeling van de opdrachtgever als bij de klant op locatie. Hier zorgt je ervoor dat bestellingen op tijd en correct worden geleverd. Je bent betrokken bij het ontvangen van goederen, het verzamelen en verzenden van orders, en je hebt regelmatig contact met klanten om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt.
Daarnaast werk je ook op locatie bij de klant, vaak in een laboratoriumomgeving, jij bent de belangrijke schakel in dat bevoorradingsproces. Je bouwt relaties op met de klant, signaleert knelpunten en zoekt actief naar verbeteringen in het logistieke proces. In samenwerking met de accountmanagers stem je de processen af om de efficiëntie en klanttevredenheid te optimaliseren.
ONS AANBOD AAN JOU:
✓ Een bruto maandsalaris tussen de €2.372 en €3.115 o.b.v. van 40 uur per week (afhankelijk van ervaring)
✓ Aantrekkelijke pensioenregeling;
✓ Elke dag een vers stuk fruit op werk;
✓ Elke maand een uitgebreide lunch;
✓ Een reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer voor woon-werkverkeer;
✓ Deelname aan de winstdelingsregeling;
✓ Mogelijkheid op een vast contract;
✓ Goed gevulde BC-broodtrommel 😊.
GEEN LANGE LIJST MET EISEN:
Krijg jij energie van communiceren en klantcontact in een logistieke omgeving? Dat klinkt goed! Andere aspecten die ook mee zouden werken zijn o.a.:
✓ MBO 3 werk- en denkniveau;
✓ Ervaring met het logistieke proces;
✓ Beschikbaar voor werk voor 40 uur per week.
HIER GA JE AAN DE SLAG:
Onze opdrachtgever in Meppel is een toonaangevende speler op het gebied van laboratoriumbehoeften. Ze bieden meer dan 60.000 verschillende producten, van basale apparatuur tot chemicaliën en disposables, en zijn een betrouwbare partner in Nederland, België en Luxemburg. Met een focus op duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen, willen ze zowel hun klanten als de volgende generatie ondersteunen. Het bedrijf beschikt over flexibele productiefaciliteiten, een technisch servicecentrum en heeft een rijke geschiedenis als familiebedrijf sinds 1895. Bij deze opdrachtgever staat deskundigheid en maatwerk in kwaliteit centraal.
BC Group is de HR-Partner van de werkgever waar jij aan de slag gaat. Wij regelen alles omtrent je indiensttreding en zorgen ervoor dat je een baan vindt die echt bij je past! Helemaal op je plek? Dan kom je in (vaste) dienst bij de werkgever zelf. Verder zorgen we ervoor dat zaken rondom je contract, salaris, verzuim en verlof soepel verlopen. Dit alles doen we met passie…. al meer dan 20 jaar.
SPREKEN WE JE MORGEN?
Laat jouw naam en telefoonnummer (cv kan later) achter en dan neemt één van onze collega’s: Jelle, Rachel, Tom of Mette met jou op. We plannen een kennismakingsgesprek en vertellen je graag meer over het bedrijf en de vacature. Ben je enthousiast? Dan plannen we een gesprek in bij de opdrachtgever. Volgende week beginnen aan je nieuwe baan? Krijgen wij samen voor elkaar!
Mette helpt je graag als je nog vragen hebt of twijfelt. Bel haar via: 038 4674 200 of mail naar: mette@bcgroup.nl. Tot snel hè!
Enthousiast? Deel deze vacature!
Ontvang soortgelijke vacatures in je mailbox
Bekijk ook eens...
Sollicitatieprocedure
Gesolliciteerd
Na jouw sollicitatie wordt er binnen een dag contact met je opgenomen!
KENNISMAKING
We leren je graag beter kennen bij ons op kantoor of ergens op locatie door het land.
SOLLICITATIE
Na onze kennismaking ga je op korte termijn op gesprek bij onze opdrachtgever.
AANGENOMEN
Topper! Je bent aangenomen!